Ruger i Eber
RUGER i EBER
Diss 26 ABRIL 12.00H
Es Claustre Maó
RUGER i EBER
Diss 26 ABRIL 12.00H
Es Claustre Maó
Paul Fuster és un artista nord-americà, nascut a Minnesota i format com a músic als carres de Nova York. Desprès de recórrer pràcticament tots els Estats Units en el seu autobús, forma part de diverses bandes a l’Estat de Maine i a la ciutat de Nova York.
Delisito de sa Caleta
«Trio Tropical» tot un dia amb Terremoto Mambo, Toni Sabariego i Dj Bass
El proper 10 de maig, Es Claustre canviarà la seva ànima mediterrània per la de la selva amazònica.
El grup Bon Ball Tenim va sorgir a l'any 2015, sent un grup d'amics que es varen juntar per fer música i ambientar les festes de la Mare de Déu de Gràcia. Després del gran éxit obtingut durant aquell passa-carrers, el grup es solidifica com a xaranga i actuen a varis passa-carrers a mercats de nadal a Maó (2015 i 2016, passa-carrers festius a Maó i es Castell, ambientació a escoles de primària i altres.
«Le Nuit & Diego Armando» a la cabina del Claustre
Dj Le Nuit ens oferirà una sessió compartida enfocada al pop alternatiu: indie pop, sinth pop, garage, psicodèlia...
Jornades Professionals Es Claustre 2025
Taula rodona, Xerrada, Masterclass, Jam sessión, swing, vermut i dj's
«Diego Armando» fent la triatló per Menorca tot el cap de setmana. Diego Armando és l’alterego de Xavier Riembau.
Després de quinze anys de carrera i sis discos, la banda granadina El Puchero de l’Hortelano s’acomiadava dels escenaris amb moltíssim èxit. Un parell de mesos més tard, el carismàtic cantant de la banda, Antonio Arco, anunciava nova carrera en solitari amb el nom d’ARCO.
«Tarquim» estaran presentant el seu últim àlbum titulat «A Cuba», on es troben gèneres com el son, el guaguancó o el latin jazz entre altres. Música per ballar, escoltar i gaudir en comunitat.